Модуль 5. Рефлексія
• зрозуміла, як правильно створювати списки використаних джерел;
• розглянула, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та співпраці;
• оцінила Інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в навчальних проектах;
• створила форми оцінювання веб-ресурсів для використання учнями відповідних вікових категорій;
• переглянула План вивчення теми та внесла до нього відповідні зміни;
• запланувала, як учні будуть використовувати інструменти Інтернету для співпраці та комунікації в проектах.
• обговорила з колегами закони щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах.
Благато цікавого дізналась про авторські права та процедуру створення електронної пошти та умов друку в інтернеті учнів. Зробила для себе помітки, як правильно занотовувати ресурси, використані під час створення проектів.
Немає коментарів:
Дописати коментар